1Z0-053 1Z0-517 640-461 640-722 642-832 648-375 74-344 74-409 A00-212 C2010-503 C2010-598 C2010-651 C2010-652 C2020-605 OG0-091 070-413 070-459 070-496 1Z0-052 C_BOSUP_90

פשטידת ברוקולי עשירה בסידן

ברוקולי הוא ירק עשיר בסידן ובסיבים תזונתיים, ואחד המאכלים עם הספיגה הגבוהה ביותר של סידן. גבינת ריקוטה היא גבינה עשירה בסידן, דלה במלח וטעמה ניטרלי, כך שמתאימה למאפים. ואף היא מעשירה את הפשטידה בסידן.
ישנן 2 אופציות לפשטידה- גבינות עשירות בשומן, המתאימות לילדים עד גיל שנתיים- שלוש, או שניתן להחליף את הגבינות לגבינות דלות בשומן (עד 5%).

רכיבים
3 ראשי ברוקולי (אפשר להשתמש בברוקולי קפוא)
3 ביצים
3 כפות קמח
גביע גבינת קוטג'
חצי קופסאת גבינת ריקוטה (5% שומן)/ מסקרפונה (עתירת שומן)
חצי כוס גבינת קשקבל מגוררת/ חצי כוס גבינה צהובה 9% שומן מגוררת
מלח ופלפל לפי הטעם

אופן ההכנה
לשטוף, לחתוך ולהרתיח את הברוקולי בסיר עם מים, עד ריכוך.
לפורר את הברוקולי המבושל בתוך קערה, להוסיף את יתר הרכיבים (הביצים, הקמח, הגבינות והתבלינים) ולערבב.
להעביר את התערובת לתבנית בגודל המתאים, אפשר לפזר עוד מעט פתיתי קשקבל או גבנ"צ 9% מעל התערובת.
לכסות את התבנית בנייר אלומיניום ולהכניס לתנור שחומם מראש ל-180 מעלות.
לאפות במשך 60 דק' ולהסיר את נייר האלומיניום. להמשיך באפייה עד השחמת החלק העליון של הפשטידה.
לכבות, לקרר מעט ולהגיש.
בתאבון!