1Z0-053 1Z0-517 640-461 640-722 642-832 648-375 74-344 74-409 A00-212 C2010-503 C2010-598 C2010-651 C2010-652 C2020-605 OG0-091 070-413 070-459 070-496 1Z0-052 C_BOSUP_90

דייסת "חלווה" עשירה בסידן ובסיבים תזונתיים

מה יותר טוב בימי החורף הקרים מדייסה מחממת? דייסת "חלווה", מתאימה לילדים ולמבוגרים, עשירה בסידן ובסיבים תזונתיים קלה ומהירה להכנה, ומאוד מאוד טעימה…החלב והסומסום המלא שבטחינה, מספקים סידן ועל הסיבים התזונתיים אחראי הקוואקר. מהווה אופציה מעולה לארוחת בוקר או ערב.
רכיבים-

3-6 כפות קוואקר- תלוי במידת הסמיכות הרצויה
חצי כוס חלב
חצי כוס מים
כפית דבש או סוכר
2 כפות טחינה גולמית מסומסום מלא

מערבבים קוואקר חלב ומים ומרתיחים על אש בינונית תוך כדי ערבוב. לאחר הרתיחה ממשיכים על אש נמוכה ומוסיפים טחינה כאשר הקוואקר רך והדייסה סמיכה, להוריד מהאש, להוסיף את הדבש ולהגיש.

בתאבון!