1Z0-053 1Z0-517 640-461 640-722 642-832 648-375 74-344 74-409 A00-212 C2010-503 C2010-598 C2010-651 C2010-652 C2020-605 OG0-091 070-413 070-459 070-496 1Z0-052 C_BOSUP_90

Testimonials

תרגיל לחיזוק שרירי הכתפיים. נטע אמירי, דיאטנית ומאמנת כושר, מדגימה כיצד בקלות ניתן לבצע תרגילים לחיזוק שרירי הכתף, בבית בעזרת אמצעים פשוטים.

בתרגיל, נטע אמירי, דיאטנית ומאמנת כושר, מדגימה את תרגיל הסקווט, לחיזוק שרירי הרגליים (4 ראשי) והישבן. ניתן לבצע בקלות בבית.

תרגיל פשוט לביצוע, מיועד לשריר הרחב גבי. עדיף לבצע עם משקל כבד יחסית כמו 4 ק"ג (לנשים) כהתחלה. נטע אמירי היא דיאטנית קלינית,
מאמנת כושר ומאמנת NLP. www.tzunatbar.co.il

תרגיל שאפשר לבצע בקלות בבית, עם משקוליות או בקבוקי מים מלאים..
התרגיל מיועד לשרירי החזה, ומערב גם את שרירי היד האחורית וכתף קדמית.
נטע אמירי היא דיאטנית קלינית, מאמנת כושר ומאמנת NLP. www.tzunatbar.co.il