1Z0-053 1Z0-517 640-461 640-722 642-832 648-375 74-344 74-409 A00-212 C2010-503 C2010-598 C2010-651 C2010-652 C2020-605 OG0-091 070-413 070-459 070-496 1Z0-052 C_BOSUP_90



תפריט לירידה במשקל מותאם לתסמונת השחלות הפוליציסטיות

התפריט המוצע באתר לא מותאם אישית, אלא משתמש בעקרונות התזונתיים לירידה במשקל ולשיפור הסימפטומים של תסמונת השחלות הפוליציסטיות. מומלץ להתייעץ עם דיאטנית על מנת להתאים תפריט אישי. ומי שבוחרת להשתמש בתפריט המוצע, לוקחת בחשבון שעושה זאת על אחריותה בלבד.

בוקר-
2 פר' לחם כוסמין/ שיפון/ חיטה מלאים
ביצה +
5-6 כפות גבינה (לבנה/ קוטג'/ ריקוטה) או 2-3 כפות גבינה למריחה + 2-3 פר' גבינה צפתית/ בולגרית/ פרוסת גבנ"צ
כף טחינה
ירקות עם כפית שמן זית או חופן אגוזים/שקדים טחונים

ביניים-
פרי או יוגורט

צהריים-
150 גר' עוף מבושל או בתנור או 150 גר' דג בתנור (פעמיים בשבוע) או 150 גר' שווארמה הודו ביתית (מתכון כאן) או 150 גר' קציצות בקר (מתכון) או בולונז (מתכון).
1/3 מהצלחת ירקות מבושלים או בתנור (מתכון לאנטיפסטי)
1/3 מהצלחת פחמימה (כ-5 כפות) מלאה מבושלת- קינואה/ כוסמת/ עדשים/ גרגרי חומוס/ שעועית לבנה/ אפונה/ מג'דרה/ פסטה מלאה/ אורז מלא/ תפו"א עגולים עם קליפה בתנור/ בטטה וכו'.

אחהצ-
פרי עם חופן שקדים/ אגוזים

ערב-
גבינה מכל סוג (2-3 כפות או 2-3 פרוסות) לבנה/ קוטג'/ צפתית/ בולגרית וכדומה
ירקות חתוכים או בתנור או סלט ירקות עם כף טחינה/ כפית שמן זית/ כף אגוזים/ שקדים טחונים
פרוסת לחם מלא/ כוסמין/ שיפון מלא

בהצלחה 😊