1Z0-053 1Z0-517 640-461 640-722 642-832 648-375 74-344 74-409 A00-212 C2010-503 C2010-598 C2010-651 C2010-652 C2020-605 OG0-091 070-413 070-459 070-496 1Z0-052 C_BOSUP_90



שתית מים מרובה חשובה להצלחת הדיאטה

אחד מהדברים העיקריים שיכולים להשפיע על השאלה האם אנחנו מספיק בריאים או לא זו כמות המים שאנחנו שותים ביום, ומדובר על הרגל שכדאי להשקיע בו. השאלה כמה מים אנחנו שותים ביום קשורה לחינוך, לתרבות ולהרגלים של כל אחד מאיתנו, ומדהים לראות שלמרות הידע בנושא עדיין רובנו לא מצליחים לשתות את הכמות הרצויה. גוף האדם מכיל בין 65% ל 70% נוזלים, ואנו מאבדים אותם בשלוש דרכים עיקריות:

           זיעה

          שתן

          נשימה

האחריות על החזרת הנוזלים היא עלינו, ולכן חשוב להיות מודעים לכך. המחקרים השונים בתחום מדברים על כך שאדם בוגר צריך לשתות משהו כמו בין 6 ל 8 כוסות של מים ביום, קל וחומר אם אנחנו מנסים לעשות דיאטה. והדרך הטובה ביותר לדעת, האם אנחנו שותים מספיק, היא לפי צבע השתן שלנו. במידה והוא בהיר לכיוון השקוף, אנחנו במצב טוב!

חילוף החומרים בגוף

במצב של דיאטה הגוף צריך להתמודד עם חוסר קלורי, ולכן בתחילת התהליך הוא משתמש בהרבה מאוד נוזלים ואלה הם עיקר הקילוגרמים שאנחנו מאבדים. במהלך הדרך המטרה היא שהגוף יתחיל לשרוף את השומנים וכדי לעזור לו עלינו לשתות יותר מים. מערכת חילוף החומרים בגוף שלנו מושפעת לא רק מסוגי המזון שאנחנו צורכים אלא גם מכמות המים שאנחנו שותים. זו הסיבה לכך שאם אתם מנסים לעשות דיאטה כדאי יהיה לשים לב, בין היתר, לכמויות המים שאתם שותים. מעבר לכל אלה, שתייה מרובה של מים עוזרת לתחושת שובע ומונעת מהגוף להתבלבל בין צמא לרעב, כך שלא יהיה מצב בו אנחנו אוכלים, במקום לשתות כי פירשנו את הצמא כרעב. בנוסף, מי ששותה מים מרגיש עירני יותר במהלך היום ורמת הריכוז שלו גבוהה יותר. שתיה מרובה של מים גורמת גם לעור הפנים שלנו להיראות הרבה יותר טוב ולכן מכל הבחינות כדאי להקפיד ולשתות את הכמות המומלצת בכל יום.