1Z0-053 1Z0-517 640-461 640-722 642-832 648-375 74-344 74-409 A00-212 C2010-503 C2010-598 C2010-651 C2010-652 C2020-605 OG0-091 070-413 070-459 070-496 1Z0-052 C_BOSUP_90



עדשים! כמה קטנות, ככה מדהימות!

הן יעזרו לכם לרדת במשקל, לאזן את רמות הסוכר, להוריד את רמת

הכולסטרול…
מה מסתתר בתוכן? למה הן כל כך מעולות עבורנו, ואיך אפשר לבשל אותן?

אז בואו נתחיל… עדשים הן סוג של קטניות.
יש שנוטים לחשוב שהן "חלבון". אך בעצם הן בעיקר פחמימה, אך פחמימה שעשירה בחלבון ובברזל.
זה לא מוריד מערכן, אלא אפילו מוסיף!

מחקרים מראים, שאפילו תוספת של עדשים בלבד לתזונה, גם אם לא ניכנס לתהליך של דיאטה, תעזור לירידה במשקל. מדוע?
העדשים מכילות סיבים תזונתיים מסיסים, כך שהן עוזרות לתחושת שובע, להסדרת היציאות ומערכת העיכול, להורדת כולסטרול ולאיזון הסוכר בדם.
וכמו שאמרנו, הן עשירות בחלבון כך שהשילוב הזה יחד עוזר לתחושת שובע ולכן גם לירידה במשקל.

מה עוד טוב בעדשים?
הן עשירות באשלגן ודלות בנתרן, ולכן- יכולות לעזור באיזון לחץ הדם ולסייע בהפחתת הסיכון למחלות לב.
הן עשירות גם במינרלים ובוויטמינים נוספים כמו ויטמיני B, חומצה פולית, אבץ ומגנזיום.

עדשים עשירות בנוגדי חמצון, וצבען מעיד על נוגד החמצון העיקרי אותו מכילות, כמו בטא קרוטן שנמצא בעדשים כתומות, או לוטאין שנמצא בעדשים ירוקות.
כך שהן עוזרות בהאטה של תהליכי הזדקנות, מניעת מחלות שונות וסרטן.
אפשר להוסיף עדשים לפחמימה כמו אורז (מג'דרה או קיצ'רי) או להכין אותן בנפרד בתבשיל עדשים או מרק עדשים וכן- קציצות עדשים ועוד!!

כדי שתכולת הברזל בהן תהיה זמינה לגוף, מומלץ להשרות אותן במים לפני הבישול (בייחוד עדשים שחורות, שהן הקשות ביותר מבין סוגי העדשים).
זמן ההשריה תלוי בסוג העדשים (כתומות למשל, אין צורך להשרות ובמידה וכן משרים, חצי שעה תספיק).
אז קדימה, שתפו איך אתם משלבים את העדשים בתזונה שלכם,
ספרו אם השתמשתם באחד המתכונים המוצעים, או שתפו אותנו במתכון משלכם, במידה ויש לכם מתכון מנצח.

אהבתם? תנו לייק 😊