1Z0-053 1Z0-517 640-461 640-722 642-832 648-375 74-344 74-409 A00-212 C2010-503 C2010-598 C2010-651 C2010-652 C2020-605 OG0-091 070-413 070-459 070-496 1Z0-052 C_BOSUP_90

מאמרים (בדיקה)

ספורט ותזונת ספורט

שחלות פוליציסטיות ופעילות גופנית

שחלות פוליציסטיות ופעילות גופנית

מאוד ברור הקשר בין תזונה להסדרת המחזור והסדרת הביוץ בתסמונת השחלות הפוליציסטיות. אך האם ספורט גם יכול לעשות את ה"עבודה"? האם ספורט חייב להיות משולב עם תזונה? או שספורט בלבד יכול לעשות את אותו אפקט? ואם ספורט יכול להסדיר את הביוץ, המחזור, כמה ספורט כדאי לעשות? ומאיזה סוג? אין ספק, מהמחקרים שנעשו עד היום, שספורט משפר את הופעת הביוץ והווסת Continue Reading
5 כלים פשוטים שיעזרו לך לשפר את הכושר שלך, להפסיק להתנשם מפעילות יומיומית ולהפוך אנרגטית!

5 כלים פשוטים שיעזרו לך לשפר את הכושר שלך, להפסיק להתנשם מפעילות יומיומית ולהפוך אנרגטית!

לפעמים פונות אליי נשים שלא בהכרח רוצות לרדת במשקל. הן פונות כי שמות לב שהן לא מצליחות לעמוד בקצב של כולם בטיול המשפחתי או אפילו בהליכה ברחוב. מי שסובלת מכאב רגליים או בירכיים, לפעמים זו ממש תחושה של שברי הליכה, בעוד שנראה שלאחרים ההליכה בכלל לא היתה קשה. יש מי שמרגישה שבפעילות לכאורה מינימאלית הדופק שלה עולה, היא מתנשפת, מזיעה, Continue Reading
צמצמתם את כמות הקלוריות בלבד? תזהרו! זה יגרום לכם לעלות במשקל!

צמצמתם את כמות הקלוריות בלבד? תזהרו! זה יגרום לכם לעלות במשקל!

מה עושים? משלבים תזונה ופעילות גופנית לירידה במשקל! כותבת: נטע אמירי, דיאטנית קלינית ומאמנת כושר כולנו יודעים שירידה במשקל היא עניין של הכנסה אנרגטית (מה שאנחנו אוכלים) מול הוצאה אנרגטית (כמה אנחנו שורפים). לכן, לכאורה אם נצמצם את הצריכה הקלורית שלנו (נאכל פחות), ונגרום לגרעון קלורי, נרד במשקל. אך רק לכאורה. ידוע שכאשר אנחנו מגבילים את כמות הקלוריות היומית שלנו, Continue Reading

מאמרים בתזונה בהריון ואחרי לידה